پسر اسطوره فوتبال ایران که اواخر سال ۹۳ از شرکت بازرگانی دولتی برنج و شکر نسیه در قبال رهن یک ملک خریده بود، با گذشت یک سال و نیم ۲۵میلیارد تومان پول دولت را پس نداده و اخیراً هم با تنظیم شکایتی در دادگاه خواستار ابطال سند رهنی شده است.

فوتبالیستی که بدهکار ۲۵ میلیاردی بازار برنج است!
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایران ورزشی،‌ شرکت بازرگانی دولتی ایران اواخر سال 93 اقدام به فروش ترهینی برنج به بیش از 11 شرکت به‌ارزش 108 میلیارد تومان کرد که قرار بود در مدت سه‌ماهه بازپرداخت شود ولی پس از چندین بار تمدید سه‌ماهه چک‌ها و به اجرا گذاشتن املاک رهنی، هنوز بخش عمده این پولها به دولت بازپس داده نشده است و با احتساب خسارت تأخیر تأدیه و 2 درصد کارمزد قانونی، میزان طلب دولت بابت فروش برنج در حال حاضر بیش از 120 میلیارد تومان است.

یکی از شرکتهای خریدار برنج به‌ نام «ر. س. ا» متعلق به «م. پ» پسر یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است که بیش از 25 میلیارد تومان برنج و مقادیری شکر در سال 93 از شرکت بازرگانی دولتی ایران خریداری کرده ولی با گذشت حدود یک سال و نیم هنوز اقدام به بازپرداخت پول برنج و شکر نکرده است.

مالک این شرکت سال گذشته علاوه بر عدم ایفای به ‌موقع تعهدات خود و عدم پرداخت به‌موقع مطالبات دولت و پس از چندین دوره تمدید پرداخت و استمهال از شرکت، با مراجعه به تنی چند از نمایندگان مجلس توصیه‌نامه‌ای برای دادن مهلت شش‌ماهه گرفت و مدیران شرکت نیز علی‌رغم الزام‌آور نبودن سفارش‌ها به وی شش ماه مهلت دادند. او همچنین اواخر آذرماه سال گذشته با مکاتبه با یکی از وزرا خواستار مهلت یکساله برای بازپرداخت بدهی‌اش شد که البته آقای وزیر در نامه خود به شرکت بازرگانی دولتی، اعطای مهلت را به پرداخت نقدی بخشی از بدهی مشروط ساخته بودند که به این نامه هم توجهی نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.